Ogieñ:
Kula ognia- Nabieramy powietrza po czym wydmuchujemy z ust kule ognia. Zasiêg 5m zabiera 35 dmg i 30 P.E
Ognisty smok- Wyziewamy z ust smoka z ognia, jest to przekszta³cona na jego kszta³t kuli ognia. 10m 70 dmg i 50 P.E
Plucie ogniem- Plujesz ma³ymi ognistymi kulkami. Gdy dostaniesz jedn± nici nie jest ale gdy dostaniesz kilkoma to mo¿e zaboleæ. Zasiêg 15m 10dmg za kulke i 10 P.E
Ognista chmura- Mocno ulepszona technika kuli ognia. Zasiêg 15m obra¿enia 50 dmg i 40 P.e
Wielki strumieñ ognia- Wypuszczasz z r±k wielki strumieñ ognia który leci na twojego przeciwnika z zadziwiaj±c± szybko¶ci±. Zasiêg 15m 35 dmg i 40 P.E
Strumieñ ognia- Wpuszczamy z r±k strumieñ lec±cy ¶redni± szybko¶ci±. Zasiêg 10m 25 dmg 20 P.E
Ma³a kula ognia- Ma³a i ma³o szkodliwa kula ognia wypuszczona z r±k. Zasiêg 5m, 20 dmg 10 P.E
Strumienie Ognia(z r±k)- Tworzymy dwa strumienie ognia z rak. Te dwa strumienie s± naprawde niebezpieczne. Zasiêg 10m 60 dmg 40 P.E
Ogniste krêgi
Furia ognia- W oko³o nas pojawia siê wszêdzie ogieñ. Technika jest dobra do uwolnienia siê z wiêzów lubo poparzeniu wielu przeciwników na raz. Zasiêg w promieniu 5m 30 dmg i 40 P.E
Powietrze:
Latanie- Tu chyba nie trzeba nic t³umaczyæ ale na wszelki wypadek: Latamy! P³acimy 20 P.E za ture latania.
Powietrzny Wir- Walimy broni± w ziemiê i z tego zaczyna tworzyæ siê wir który wci±ga wszystko w 10m 50 dmg i 50 P.E
Podmuch(po³±czony z piachem zadaje wiêksze obra¿enia)- Wyci±gamy rêce do przodu skupiamy w nich energie i po chwili w przeciwnika leci podmuch wiatru: zasiêg 20m 35 dmg 40 P.E
Ma³e ostrze-Bardzo prosta technika. Polega na wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym mo¿na atakowaæ wroga.10dmg 10p.e na palec
Dmuchniêcie-U¿ytkownik techniki zbiera powietrze w p³ucach i wypuszcza je z gigantyczn± si³±.30dmg 40p.e
Dzika fala-Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej sie podoba tj. mo¿e polecieæ wszêdzie. Wiatr jednak jest wyj±tkowo potê¿ny, wrêcz szatkuje rzeczy na które natrafi.zasiêg 10m 80dmg 100p.e
Cyklon-Bardzo silna technika, która niszczy wszystko co spotka na swej drodze.Zasiêg 20m 50dmg 70p.e
Ostrze-Przed³u¿enie ostrza miecza o 50cm, wiêc jak nie trafi w przeciwnika mieczem to i tak zada mu obra¿enia.+20dmg obra¿eñ dla miecza 15p.e jednorazowe u¿ycie
Powietrzna kula-Jest to jak sama nazwa wskazuje kula któr± mo¿na rzuciæ w przeciwnika.20dmg 20p.e zasieg 20m
Zwiêkszenie prêdko¶ci-prêdko¶æ jest zwiêkszona o 3.20p.e za rundê
B³yskawica:
Parali¿-Jest to co¶ w stylu impulsu elektrycznego, który po zetkniêciu z nerwem znajduj±cym siê z ty³u g³owy, unieruchamia ofiare. Gdy przeciwnik chce ruszyæ lew± rêk±, rusza praw±.parali¿ na 2 posty 40p.e
Elektryczny miecz-Technika polega na nasyceniu broni elektryczno¶ci±, dziêki czemu ka¿dy kontakt ¿ywego cia³a z tak± broni± bêdzie oznaczaæ pora¿enie i szok, a tak¿e, dodatkowe obra¿enia.+30dmg do obra¿eñ broni 40p.e
Kula elektryczna-W powietrzu kumuluje siê energia elektryczna, która formuje okr±g³± kulê elektryczn±.Któr± mo¿na rzuciæ.30dmg 50p.e
B³yskawiczna d³oñ-Polega na wytworzeniu w d³oniach/d³oni b³yskawicy, któr± potem mo¿na cisn±æ we wroga.15dmg na d³oñ 20 p.e na d³oñ
Elektryczna tarcza-Przed rêk± u¿ytkownika pojawia siê elektryczna tarcza, broni±ca przed atakami.30p.e za uaktywnienie i utrzymanie.
Elektryczny wir-Polega na wytworzeniu kilku ma³ych, elektrycznych wirów.10dmg za wir 10p.e za wir
Elektryczny miecz-Polega na wytworzeniu elektrycznego miecza, który razi wszystko w swoim zasiêgu, oprócz w³a¶ciciela.zasieg 5m 40dmg 60p.e
Elektryczny pancerz-Pancerz z wy³adowañ elektrycznych chroni±cy postaæ. Nie tylko broni przed atakami, ale tak¿e zadaje obra¿enia ka¿demu wrogowi, który siê z nim zetknie.50p.e za uaktywnienie 25 za utrzymanie 10dmg
Pioruny-W namierzone przez u¿ytkownika miejsce/cel z nieba lec± pioruny.15dmg 20p.e
Pole elektryczne-Technika tworzy wokó³ nas pole wy³adowaæ elektrycznych i promieniu 3 metrów.40dmg 60p.e
Ziemia:
P³at ziemny-Wyci±gamy p³at ziemi stawiaj±c go pionowo przed sob±. Defensywna technika 30p.e
Ziemne uderzenie-Dotykamy d³oni± ziemi co sprawia, ¿e ziemia w przód, po linii prostej zapada siê.30dmg 40p.e
Ziemne wiêzienie-Z ziemi, z obu stron wyrastaj± dwa pó³ okr±g³e p³aty ziemi, które z³±czaj± siê zamykaj±c przeciwnika w ¶rodku.50p.e
Ziemne kolce-Z pod naszego przeciwnika wyrastaj± ostre kolce którego przebijaj±.60dmg 80p.e
Tocz±cy g³az-tutaj jeste¶my tocz±cym siê g³azem, trudno nas zatrzymaæ.40dmg 50p.e
Lawina kamienna-Zrzucenie kamiennej lawiny na przeciwników.50dmg 60p.e
B³otny wir-Pod nasza ofiar± pojawia siê b³otny wir. Wci±ga naszego przeciwnika bardzo szybko.50dmg 70p.e
B³otna rêka-Pod przeciwnikiem z ogromn± si³± tworzy siê rzeka b³ota która ma za zadanie go unieruchomiæ. unieruchomienie na 2-3 tury 40p.e
B³otna ¶ciana-polega na wytworzeniu przez u¿ytkownika ¶ciany z b³ota, która po chwil zamienia siê w ska³ê. ¦ciana ta jest bardzo wytrzyma³a. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami.30p.e
Kamienna rêka-Polega na zrobieniu z rêki kamienia i zaatakowaniu ni± przeciwnika.30dmg 30p.e
Woda:
Wodny strumieñ-Technika polega na stworzeniu w ustach wody, która wypuszcza siê z ust w postaci strumienia.20dmg 20p.e
Wodne bicze-Wytworzeniu z r±k 2 biczów które dobrze wykorzystane mog± zrobiæ du¿e obra¿enia.30dmg 20p.e
Wodne wiêzienie-Zamkniêcie przeciwników w wodnym wiêzieniu.10dmg na turê 15p.e
¦ciana wody-Technika polega na wytworzeniu pod sob± ¶ciany z wody.Dobra obrona przed technikami ognia
Kleista woda-u¿ytkownik wypluwa z ust kleist± substancjê, która unieruchamia wszystko, czego dotknie.20p.e
Surfing-Technika polega na wytworzeniu z wody fali, któr± dowolnie sterujemy. Fala nie jest za du¿a. G³ówne zastosowanie tej techniki, to szybki transport (serfujemy na fali)-10p.e + zbiornik z wod±
Wodne tornado-Wielkie, wodne tornado, zalewaj±ce pole walki. Nie wymaga wody 30p.e
Wodny smok-Jest to potê¿ny atak, u¿ytkownik tworzy wielki strumieñ wody, zamieniaj±cy siê w wielkiego smoka. Od razu po stworzeniu smok jest wysy³any na przeciwnika.60dmg 60p.e
Wodne rekiny-U¿ytkownik wypuszcza z palców piêæ rekinów(1 na palec).20dmg 20p.e za rekina
Wielka fala-U¿ytkownik stwarza przed sob± wielk±, potê¿n± falê.60dmg 80p.e przy zbiorniku wodnym 50p.e
Offline
Ka¿dy gracz na pocz±tek posiada 1 ¿ywio³, administrator 2.¯ywio³ dla gracza jest dobierany przez administratora jednak kolejne ¿ywio³y s± dobierane przez gracza 2 na 3lvl 3 na 5lvl w przypadku administratora jest to 3 ¿ywio³ 3lvl 4 ¿ywio³ 5lvl i ostatni czyli 5 to 8lvl.
Offline